<h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p>
Previous Next
Τρόφιμα που σε κάνουν να πεινάς

Τρόφιμα που σε κάνουν να πεινάς

  • Χυμοί
  • Γλυκά (όπως μπισκότα, κέικ) - η μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη που έχουν αυτά τα προϊόντα δημιουργεί την επιθυμία να θέλεις να καταναλώσεις όλο και περισσότερο από αυτά τα προϊόντα
  • Αλμυρά σνακ όπως πατατάκια, κρακεράκια-το οποία αποτελούνται από επεξεργασμένους υδατάνθρακες και πολύ αλάτι
  • Λευκό ψωμί
  • Δημητριακά πρωινού με ζάχαρη - χαμηλά σε φυτικές ίνες και πλούσια σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες
  • Αλκοόλ

Εναλλακτικές Επιλογές:

  • Ανθρακούχο νερό με εκχύλισμα φρούτων (λεμόνι, φράουλα)
  • Σπιτικά γλυκά με λιγότερη ζάχαρη και αλεύρι ολικής (π. χ κέικ) ή μπάρες με ταχίνι, μέλι, σοκολάτα, ξηρούς καρπούς
  • Σπιτικό popcorn παρασκευασμένο με μπαχαρικά (κανέλλα ή πάπρικα)
  • Ψωμί ολικής άλεσης/πολύσπορο
  • Βρώμη για το πρωινό με λίγη κανέλλα και αποξηραμένα φρούτα χωρίς πρόσθετη ζάχαρη
  • Αποφυγή υπερκατανάλωσης αλκοόλ, μην πίνετε νηστικοί και πιείτε νερό παράλληλα με το αλκοόλ