<h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p>
Previous Next
Λόγοι για τους οποίους δε χάνεις βάρος

Λόγοι για τους οποίους δε χάνεις βάρος

  • Τρως πολλές θερμίδες - συχνά οι άνθρωποι που ξεκινάνε τη διαδικασία απώλειας βάρους τείνουν να υποτιμάνε την ποσότητα που καταναλώνουν ένας απλός τρόπος να διαπιστώσετε κάτι τέτοιο είναι να καταγράφετε αυτά που τρώτε με ειλικρίνεια
  • Τρως βιαστικά μεγάλες ποσότητες-ακόμα και τα «υγιεινά» τρόφιμα όπως ξηροί καρποί, μαύρη σοκολάτα σε μεγάλη ποσότητα επιβαρύνουν την ενεργειακή πρόσληψη της ημέρας
  • Δεν γυμνάζεσαι - η έλλειψη άσκησης(αερόβιας και αναερόβιας) μπορεί να σαμποτάρει την απώλεια βάρους
  • Δεν πίνεις αρκετό νερό - δεν ισχύει για όλους ο κανόνας των 8 ποτηριών την ημέρα, οι ανάγκες σε υγρά εξαρτώνται από παράγοντες όπως η ηλικία, το βάρος, η θερμοκρασία, το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας
  • Πίνεις πολύ αλκοόλ
  • Δεν κοιμάσαι αρκετά - οι ενήλικες που δεν κοιμούνται καλά έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι
  • Τρως πολύ συχνά - είναι μύθος πως όλοι πρέπει να τρώνε πολλά μικρά και συχνά γεύματα για να ενισχύσουν το μεταβολισμό τους
  • Οι προσδοκίες σου είναι μη ρεαλιστικές-η απώλεια βάρους είναι μια πολύ πιο αργή διαδικασία από όσο νομίζει ο περισσότερος κόσμος και δεν είναι για όλους η ίδια
  • Είσαι πολύ εστιασμένος στη ιδέα της δίαιτας-είναι λανθασμένη η αντίληψη της δίαιτας για 2 με 3  μήνες μέχρι την παραλία γι’ αυτό κι άλλωστε οι περισσότεροι που χάνουν βάρος τείνουν να το ξαναπαίρνουν. Είναι πιο υγιές να εστιάζει ο καθένας στη σωστή θρέψη του σώματος, την φροντίδα του σώματος και την αλλαγή των λανθασμένων διατροφικών προτύπων και η απώλεια βάρους θα επέλθει.