<h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p>
Previous Next
Τρόφιμα που χορταίνουν:

Τρόφιμα που χορταίνουν:

Τα τρόφιμα που χορταίνουν περισσότερο είναι αυτά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα.
Αυξάνοντας την κατανάλωση μη επεξεργασμένων τροφίμων χαρακτηριστικά κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, γλυκών βοηθάτε τον οργανισμό σας να αισθανθεί χορτάτος.

Ενδεικτικά «χορταστικά» τρόφιμα»:

 

  • Βρώμη-πηγή φυτικών ινών, ιδανική για πρωινό
  • Ψάρια-πηγή πρωτεΐνης και ω-3 λιπαρών οξέων
  • Γιαούρτι-πηγή πρωτεΐνης, ιδανική επιλογή για πρωινό και ως σνακ
  • Λαχανικά-περιέχουν φυτικές ίνες και αρκετό νερό
  • ΤυρίCottage-υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, λίγες θερμίδες
  • Όσπρια-περιέχουν φυτικές ίνες και φυτικής προέλευσης πρωτεΐνη
  • Κινόα-έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη συγκριτικά με άλλα δημητριακά και περιέχει φυτικές ίνες
  • Ξηροί καρποί-περιέχουν καλά λιπαρά, ιδανικά για σνακ αλλά και σε σαλάτες
  • Αυγά-εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών
  • Φρούτα-προτιμάτε ολόκληρα τα φρούτα κι όχι χυμούς