<h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p> <h2>Διαιτολογικό Γραφείο</h2><p>στη Λάρισα</p>
Previous Next
Όροι

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
με γνώμονα την σωστή διατροφή

 

1. Βάλτε στην καθημερινότητα σας ποικιλία τροφίμων.
2. Βάσιστε τη διατροφή σας σε πολλά τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες.
3. Απόλαυστε πολλά φρούτα και λαχανικά
4. Διατήρηστε υγιές σωματικό βάρος
5. Να τρώτε μέτριες μερίδες – μειώστε κάποια τρόφιμα και μην τα αποκλείετε εντελώς από την διατροφή σας
6. Να τρώτε συχνά γεύματα
7. Κατανάλωνε πολλά υγρά
8. Βάλτε στην ημέρα σας γυμναστική

 


Tροφές για σούπερ ενυδάτωση το καλοκαίρι

Λαχανικά
Πολλά λαχανικά, όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μαρούλι, το ραπανάκι και το σέλινο, έχουν 90%  ή και  περισσότερο περιεκτικότητα σε νερό.Το κινέζικο λάχανο, το κολοκύθι και το αγγούρι περιέχουν 96% νερό, το οποίο τα  καθιστά εξαιρετικές επιλογές τροφίμων σε περίπτωση που είστε αφυδατωμένοι.

Φρούτα
Τα φρούτα αποτελούν πολύ καλή επιλογή ως σνακ καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες. Πέραν όμως από αυτά είναι και πλούσια σε νερό.Φρούτα όπως το πεπόνι, το καρπούζι, τα αχλάδια, ο ανανάς και το γκρέιπφρουτ έχουν περισσότερο από 90% περιεκτικότητα σε νερό.

Σούπες από ζωμό (πχ. λαχανικά ή κρέας)
Πολλές φορές η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει και σε απώλεια νατρίου και ηλεκτρολυτών οι οποίοι είναι πολύ σημαντικοί για τις σωματικές λειτουργίες. Η κατανάλωση σούπας θα σας βοηθήσει να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας καταναλώνοντας μικρό αριθμό θερμίδων.Ορισμένες σούπες, όπως η σούπα λαχανικών, έχει έως και 98%   περιεκτικότητα σε νερό. Επιπρόσθετα, περιέχει και νάτριο το οποίο θα σας  βοηθήσει να ανακτήσετε την ισορροπία νατρίου στο σώμα σας.

Φρουί Ζελέ (χωρίς ζάχαρη)
Ο ζελές αποτελεί ένα αγαπημένο επιδόρπιο για πολύ κόσμο και το οποίο είναι μια πολύ καλή επιλογή σε περίπτωση που είστε αφυδατωμένοι.Όπως και η σούπα έτσι και το ζελέ περιέχουν ως επί το πλείστον νερό ενώ περιέχουν και νάτριο, το οποίο βοηθά τα νεύρα και τους μύες έτσι ώστε να λειτουργούν σωστά, αλλά και βοηθά και στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.Το ζελέ έχει και αυτός χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και πιο συγκεκριμένα περιέχει περίπου 10 θερμίδες στα 100 γραμμάρια.

 


 

Υγιεινό πρωινό στο γραφείο

Ακολουθήστε έξι απλές συμβουλές για σωστότερη και πιο υγιεινή διατροφή στη δουλειά:

Ετοιμάστε υγιεινά σνακ πρωινού από το σπίτι τα οποία μπορούν να αποτελέσουμε μέρος του πρωινού σας, όπως ένα σπιτικό τόστ που θα πάρετε μαζί σας.

Τροφές όπως φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, και ξηροί καρποί σας δίνουν τη σωστή ποσότητα ενέργειας που χρειάζεστε.

Προσπαθήστε κατά καιρούς να αγοράζετε γιαούρτια και γάλα ώστε να τα έχετε στο ψυγείο της δουλειά σας και να τα καταναλώνετε στις «έκτατες» περιστάσεις.

Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε λιγότερες πιθανότητες να παρασυρθείτε από τα πρόχειρα «πρωινά» που είναι διαθέσιμα στο κυλικείο της εταιρείας, στα μηχανήματα πώλησης τροφίμων ή στους φούρνους που βρίσκονται κοντά στη δουλειά σας π.χ τυρόπιτες, ή κρουασάν.

Αποφύγετε τα βαριά γλυκίσματα και επιλέξτε ένα μικρό σνακ που μπορείτε να έχετε πάντα στο συρτάρι σας.

Μην παρασυρθείτε από γλυκίσματα που ίσως υπάρχουν γύρω σας. Μείνετε πιστοί στις τροφές που έχετε πάρει μαζί σας.